The Joy of Arbonne | AAC 2017 POLSKA

PL_AAC2017_Logo_RGB

Arbonne Advantage Conference, czyli AAC 2017

Ta wyjątkowa, jednodniowa konferencja odbędzie się w Warszawie w DoubleTree by Hilton Hotel i będzie niepowtarzalnym wydarzeniem! Zapraszamy na inspirujące wystąpienia prelegentów, motywujące szkolenia oraz uroczyste podsumowanie osiągnięć. Będzie to również doskonała okazja, by zawrzeć nowe znajomości, które mogą zaowocować współpracą biznesową. AAC to wydarzenie, które będziesz długo wspominać. Zarejestruj się już dzisiaj!

AAC_GuestSpeaker

GOŚĆ SPECJALNY

Gościem Specjalnym tegorocznej konferencji AAC w Polsce będzie jeden z najwybitniejszych i najpopularniejszych polskich międzynarodowych trenerów, który posiada 13-letnie, wszechstronne doświadczenie w branży szkoleniowej. Jest psychologiem, międzynarodowym nauczycielem, trenerem i konsultantem. Oferuje szkolenia z zakresu konsultingu oraz doradztwa biznesowego i współpracuje z międzynarodowymi markami. Jest autorem 13 bestsellerowych książek z zakresu psychologii, sprzedaży i zarządzania oraz licznych artykułów publikowanych na całym świecie. Regularnie występuje w największych polskich i zagranicznych mediach w roli eksperta, a jego internetowe profile w mediach społecznościowych są jednymi z najpopularniejszych kanałów o tematyce rozwoju osobistego w Polsce.

ZARZĄD ARBONNE
Kay

Kay Zanotti

Prezes Arbonne International

AAC_Vicky_Beckett

Vicky Beckett

Wiceprezes i Dyrektor Generalna Arbonne Wielka Brytania i Arbonne Polska

AAC_Agnes_Pielok

Agnieszka Pielok

Starsza Dyrektor ds. Sprzedaży Arbonne Polska

AAC_Robert_Merkel

Robert Jan Merkel

Dyrektor ds. Sprzedaży Arbonne Niemcy

ZAGRANICZNI PRELEGENCI
AAC_Agnieszka_Jasko

Agnieszka Jaśko

Niezależna Konsultantka Arbonne, National Vice President

Po ukończeniu szkoły średniej zaczęła podróżować po Europie: odwiedziła Włochy i Niemcy. Chciała poznać siebie i znaleźć swoje miejsce na Ziemi. Już wtedy, obserwując zmagania swoich rodziców, wiedziała, że studia i praca etatowa nie dadzą jej wolności finansowej ani czasowej. Dorastała w rodzinie inteligenckiej, ale nigdy nie opływała w luksusy. Zawsze miała duże oczekiwania od życia i szukała swojej drogi. Mieszkając w Polsce, prowadziła własną działalność gospodarczą: sklepik wielobranżowy w Krakowie. Gdy zamieszkała w Stanach Zjednoczonych, zanim poznała Arbonne, zajmowała się usługami sprzątającymi.
Własny biznes Arbonne zaczęła prowadzić pięć lat temu, chociaż markę poznała dużo wcześniej. Dwa lata była Klientem Preferencyjnym i uwielbiała produkty Arbonne! Po ośmiu miesiącach od rozpoczęcia działalności jako Konsultantka Arbonne awansowała na poziom RVP, a po czterech latach była już NVP! Zawsze starała się zapracować na wycieczkę AIT. Do dzisiaj z przyjemnością wspomina Rejs po Karaibach i wyjazd do Puerto Rico. Dzięki wolności finansowej i czasowej od czterech lat jest zaangażowana w działalność na rzecz Fundacji Dom Dziecka, która działa w Stanach Zjednoczonych, ale każdego roku buduje place zabaw dla Domów Dziecka w Polsce. Własny biznes Arbonne dał jej wolność czasową i możliwość realizowania marzeń.

AAC_Dorota_Jakubczak

Dorota Jakubczak

Niezależna Konsultantka Arbonne, National Vice President

Dorota Jakubczak dołączyła do Arbonne w marcu 2011 roku, gdy pracowała na pełny etat w firmie architektonicznej w centrum Chicago. Na początku interesowały ją tylko kosmetyki. Szybko jednak zrozumiała, że Arbonne to znacznie więcej niż wysokiej jakości produkty, a przede wszystkim praca, która pomaga spełnić marzenia, daje możliwości dokonywania wyborów oraz pozwala na swobodę finansową i czasową.

Budując swój biznes, Dorota osiągnęła status National Vice President, dwa razy zdobyła nagrodę ACE, a także uzyskała nagrody: Organization Volume i Circle of Excellence. Zajęła również pierwsze miejsce w rankingu Parade of Champions. Obecnie Dorota mieszka ze swoim narzeczonym w Palos Hills w Stanach Zjednoczonych, skąd prowadzi globalny biznes oraz pomaga innym osobom osiągać sukcesy i spełniać marzenia.

AAC_Sarah_Law

Sarah Law

Niezależna Konsultantka Arbonne, National Vice President

Sarah Law rozpoczęła swoją przygodę z Arbonne w 2009 roku, kiedy Executive National Vice President Sarah Dunning wysłała jej krótką wiadomość: „Chcę, żebyś została moją partnerką biznesową”. To jedno zdanie wystarczyło, by Sarah uważnie przyjrzała się swojej karierze tanecznej i zdała sobie sprawę z tego, co chciała osiągnąć w życiu. Dlatego zgodziła się na tę propozycję i nigdy nie żałowała swojej decyzji. W ciągu 22 miesięcy od zostania Konsultantką Arbonne, gdy akurat objeżdżała Wielką Brytanię z musicalem „We Will Rock You”, Sarah awansowała na poziom Regional Vice President. Dodatkowo wzięła udział w pięciu wycieczkach AIT, trzykrotnie zdobyła nagrodę ACE, a także uzyskała nagrody: Organisational Volume, District Manager Elevation oraz dwie nagrody Pacesetter i zajęła dziewiąte miejsce w rankingu Parade of Champions. W tym roku podczas konferencji GTC w Las Vegas poprowadziła szkolenie dla Konsultantów na głównej scenie. Jej misją jest pomóc jak największej liczbie osób wieść życie przy plaży – takie, jakie sama prowadzi, mieszkając w Wielkiej Brytanii i na Ibizie.

POLSCY PRELEGENCI

„Praca zespołowa kluczem do sukcesu”

AAC_Kamila_Kaminska

Kamila Kamińska

Niezależna Konsultantka Arbonne, Executive Area Manager

„Znaczenie imprez SPA na drodze do poziomu Area Managera”

AAC_Magda_Bledzewska2

Magdalena Bledzewska

Niezależna Konsultantka Arbonne, Regional Vice President

AAC_Joanna_Rekowska

Joanna Rekowska

Niezależna Konsultantka Arbonne, Executive Area Manager

„Wizja i strategia w biznesie Arbonne”

AAC_Anna_Kaminska2

Anna Kamińska

Niezależna Konsultantka Arbonne, Executive Regional Vice President

„Pierwsze kroki nowego Konsultanta”

AAC_Beata_Wadolowska

Beata Wądołowska

Niezależna Konsultantka Arbonne, Regional Vice President

AAC_Ewa_Poplawska

Ewa Popławska

Niezależna Konsultantka Arbonne, Executive Regional Vice President

„Premiera nowych produktów”

AAC_Alicja_Tandecka

Alicja Tandecka

Niezależna Konsultantka Arbonne, Area Manager

AAC_Marta_Gierczyska

Marta Gierczyńska

Niezależna Konsultantka Arbonne, District Manager

„MOJA HISTORIA” – PRELEGENCI
AAC_Grazyna_Durbas

Grażyna Durbas

Niezależna Konsultantka Arbonne, Area Manager

AAC_Sylwia_Gasienica_Sroka

Sylwia Gąsienica-Sroka

Niezależna Konsultantka Arbonne, Executive Area Manager

Dlaczego warto uczestniczyć w AAC? Oto kilka powodów!

Konsultanci, którzy wzięli udział w AAC 2016, osiągnęli:

Sprzedaż osobista

1,5

razy większy

obrót z osobistej sprzedaży w porównaniu do wyników osiągniętych przez Konsultantów, którzy nie uczestniczyli w tej konferencji.

Rekrutacja

4

razy większe

prawdopodobieństwo rekrutacji nowych Konsultantów do swojego zespołu.

Awans

4

razy większe

prawdopodobieństwo awansu na kolejny poziom w ramach SuccessPlanu Arbonne.

Powyższe dane zostały opracowane na podstawie frekwencji podczas AAC 2016.

AAC2017-PL_EarlyBirdBG

Nie przegap oferty Early Bird!

3 - 31 lipca 2017 roku

Opłata Early Bird za udział w konferencji

Pakiet dla Konsultanta 379 zł

AAC2017-PL_AwardCategoryHero

Świętuj z nami Czystą Radość Arbonne!

Podsumowanie osiągnięć

Nowi Area Managerowie

Okres kwalifikacyjny: 1 września 2016 roku - 1 września 2017 roku

Wyróżnienie na scenie podczas AAC 2017 dla District Managerów, którzy w okresie kwalifikacyjnym
po raz pierwszy awansowali na poziom Area Managera.

Nowi Liderzy Na Poziomie Regional Vice President

Okres kwalifikacyjny: 1 września 2016 roku – 1 września 2017 roku

Wyróżnienie na scenie podczas AAC 2017 dla Area Managerów, którzy w okresie kwalifikacyjnym
po raz pierwszy awansowali na poziom Regional Vice President.

Nowi Liderzy Na Poziomie National Vice President

Okres kwalifikacyjny: 1 września 2016 roku – 1 września 2017 roku

Wyróżnienie na scenie podczas AAC 2017 dla Liderów na poziomie Regional Vice President, którzy
w okresie kwalifikacyjnym po raz pierwszy awansowali na poziom National Vice President.

Największy Rozwój Organizacji

Okres kwalifikacyjny: 1 września 2016 roku – 31 sierpnia 2017 roku

Wyróżnienie dla Konsultantów, którzy osiągnęli największy poziom QV w swoich grupach
Central District, Area, Region lub Nation zgromadzony przez nowych Konsultantów należących do ich zepołu.

Awans District Managerów

Okres kwalifikacyjny: 1 września 2016 roku – 1 września 2017 roku

Wyróżnienie na scenie dla trzech Konsultantów, którzy w swojej pierwszej generacji w grupie
Central District mieli największą liczbę Konsultantów awansujących po raz pierwszy na poziom District Managera.

Nowo awansowani District Managerowie muszą znajdować się na statusie wypłacanym jako District Manager 1 września 2017 roku, aby zakwalifikować się w tej kategorii. Jeśli okaże się, że w tym rankingu jest więcej niż trzech zwycięzców, ostateczny wynik zostanie ustalony poprzez obliczenie największego Obrotu Kwalifikacyjnego (QV) w grupie Central District zgromadzonego w okresie kwalifikacyjnym, włączając w to punkty QV awansowanych District Managerów w grupie Central.

PL_ASVP_Set

Podejmij Wyzwanie AAC 2017! Zrekrutuj trzech nowych Konsultantów, którzy w swoim Miesiącu Rozpoczęcia zgromadzą 250 PQV i zarejestruj ich na polską konferencję AAC 2017, a otrzymasz zestaw ASVP Przeciwzmarszczkowa pielęgnacja twarzy RE9 Advanced® o łącznej wartości 1836,00 zł! Chcesz więcej? Udział w tej promocji pomoże Ci zakwalifikować się do innych fantastycznych ofert (jak California Dreamin’). Wykorzystaj swój potencjał!

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ OFERCIE: Wszyscy polscy Konsultanci Arbonne ze wszystkich poziomów.

OKRES KWALIFIKACYJNY: 1 lipca – 31 sierpnia 2017 roku.

NAGRODA: Zestaw ASVP Przeciwzmarszczkowa pielęgnacja twarzy RE9 Advanced® o łącznej wartości 1836,00 zł.

Zobacz szczegóły

Program konferencji

Sobota, 7 października

08:30 – 10:00
Rejestracja oraz Product Experience
10:00 – 12:30
Konferencja — Sesja Poranna (wejście od 09:45)
12:30 – 13:45
Posiłek: bufet szwedzki oraz Product Experience
13:45 – 16:15
Konferencja — Sesja Popołudniowa
16:15 – 17:45
Posiłek: bufet szwedzki oraz Product Experience
17:45 – 19:30
Konferencja — Sesja Wieczorna (wejście od 17:30)

*Arbonne zastrzega sobie prawo do zmian w Programie konferencji AAC.

Miejsce

AAC2017-PL_Venue

DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw

ul. Skalnicowa 21, 04-797 Warszawa

DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw położony jest w spokojnej i zielonej dzielnicy Warszawy, jedynie 15 minut od ścisłego centrum miasta. Hotel oddalony jest zaledwie 25 minut jazdy samochodem od Lotniska Chopina i 40 minut od Lotniska w Modlinie. Zakwaterowanie w czasie AAC 2017 możliwe jest w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Rezerwując pokój za pośrednictwem strony Arbonne: http://bit.ly/doubletree_hilton_rezerwacje, uczestnicy konferencji mogą skorzystać z obniżonej stawki hotelowej. Strona rezerwacji dostępna jest wyłącznie w języku angielskim.

Double Tree by Hilton Hotel

Mapa hotelu DoubleTree by Hilton
AAC2017-PL_Venue-Map

Dojazd Samochodem

Dojazd do hotelu z lotniska: jedź ulicą Żwirki i Wigury przez 2,2 km, skręć w prawo w ulicę Sasanki i dalej kieruj się ulicą Marynarską. Skręć w prawo w ulicę Rzymowskiego i jedź wskazaną trasą do momentu przekroczenia Wisły Mostem Siekierkowskim. Skręć w prawo na ulicę Wał Miedzeszyński i podążaj tą trasą przez około 4,5 km. Skręć w lewo w ulicę Skalnicową.

Dojazd do hotelu z centrum: przejedź przez Most Łazienkowski i skręć w prawo w ulicę Wał Miedzeszyński. Kieruj się tą trasą przez 7,7 km i skręć w lewo w ulicę Skalnicową. Hotel zlokalizowany jest po lewej stronie.

Parking

  • Bezpłatny parking zewnętrzny dla 450 samochodów
  • Płatny garaż dla 149 samochodów
  • Parking dla autokarów i możliwość podjazdu pod w pełni zadaszone wejście główne hotelu

Podróż Samolotem

Lotnisko Chopina Warszawa
Informacja lotniskowa dla podróżnych: +48 22 650 42 20. Telefon czynny jest 24h na dobę, siedem dni w tygodniu.

Lotnisko Warszawa-Modlin
Informacja lotniskowa dla podróżnych: +48 22 315 18 80. Telefon czynny jest 24h na dobę, siedem dni w tygodniu.

Dojazd pociągiem

Szczegółowe informacje na temat rozkładu jazdu pociągów znajdują się na stronie PKP: www.pkp.pl.

Dojazd taksówką

Koszt przejazdu z lotniska do centrum Warszawy stanowi ok. 50 zł, a czas przejazdu wynosi od 10 do 15 minut.

Koszt przejazdu z centrum Warszawy do DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw stanowi ok. 40 zł, a czas przejazdu wynosi od 5 do 10 minut.

W trosce o komfort i bezpieczeństwo podróżnych zachęcamy do korzystania z taksówek zrzeszonych korporacji. Cennik usług u zrzeszonych taksówkarzy jest umieszczony w widocznym miejscu na szybie pojazdu.

Rekomendowane usługi trzech korporacji taksówkowych:

Podziel się swoją radością z całym światem! #ArbonneJoy #AACPolska

Pokaż swoje zdjęcie na Instagramie, Facebooku albo Twitterze i dodaj #ArbonneJoy oraz #AACPolska. Jeśli udostępnisz swoje zdjęcie publicznie, będziemy mogli dodać Twój post do tablicy Arbonne.

Często zadawane pytania

P. Jaki strój obowiązuje podczas konferencji?

O. W dniu konferencji obowiązuje klasyczny strój biznesowy (nie należy zakładać dżinsów).

P. Ile wynosi opłata rejestracyjna dla Konsultanta?

O. Opłata rejestracyjna dla wszystkich Konsultantów wynosi 57 zł.

P. Czy uiszczenie opłaty rejestracyjnej w wysokości 57 zł jest gwarancją rezerwacji miejsca?

O. Nie. W tym celu należy uiścić opłatę za udział w konferencji.

P. Jakie pakiety są dostępne dla Konsultantów w ramach opłaty za udział w konferencji?

W ramach opłaty za udział w konferencji oferujemy następujące pakiety:

379 zł
3-31 lipca
Opłata Early Bird za udział w konferencji dla Konsultanta
329 zł
3 lipca – 22 września
Opłata za udział w konferencji dla Nowego Konsultanta*
499 zł
1 sierpnia –22 września
Opłata standardowa za udział w konferencji dla Konsultanta
379 zł
3 lipca – 22 września
Opłata za udział w konferencji dla osoby towarzyszącej

*Nowy Konsultant, który rozpoczął działalność od 1 lipca 2017 roku, może kupić pakiet „Opłata za udział w konferencji dla Nowego Konsultanta” w ciągu pierwszych 30 dni od przyłączenia się do Arbonne w roli Konsultanta. Obowiązuje Regulamin.

P. Czy mogę uiścić opłatę za udział w konferencji w ratach?

O. Jeśli wybierzesz pakiet „Opłata Early Bird za udział w konferencji dla Konsultanta” w ratach, pierwsza rata w wysokości 200 zł zostanie pobrana w lipcu podczas rejestracji, a druga rata w wysokości 179 zł zostanie pobrana automatycznie 18 sierpnia. Jeśli wybierzesz pakiet „Opłata standardowa za udział w konferencji dla Konsultanta”, będziesz mieć do spłaty dwie raty, jednak opcja uiszczenia opłaty w ratach w ramach tego pakietu będzie niedostępna od 1 września. Uwaga: z opcji spłaty w ratach nie mogą skorzystać Nowi Konsultanci ani osoby towarzyszące, ani partnerzy biznesowi.

P. Czy mogę kupić pakiet w ramach opłaty za udział w konferencji dla innego Konsultanta?

O. Nie. Nie jesteśmy w stanie zaoferować takiej opcji.

P. Czym różni się rejestracja osoby towarzyszącej od rejestracji Konsultanta?

O. Za rejestrację osoby towarzyszącej nie pobieramy opłaty. Dopiero przy zakupie pakietu „Opłata za udział w konferencji dla osoby towarzyszącej” należy uiścić kwotę 379 zł. Wszystkie osoby towarzyszące mogą wziąć udział w całej konferencji. Każdy Konsultant może zarejestrować co najwyżej pięć osób towarzyszących. Imiona osób towarzyszących można zmieniać do 29 sierpnia 2017 roku na stronie z potwierdzeniem rejestracji na konferencję AAC 2017 Polska. Zaloguj się na swoje konto My Office i wybierz zakładki: Moje Wydarzenia > Konferencje Arbonne > AAC 2017 Polska. Na stronie z potwierdzeniem wybierz „Edytuj” i dokonaj zmian. Osobą towarzyszącą może być wyłącznie Klient Preferencyjny – bez wyjątków.

P. Czy istnieje opcja udziału tylko w części konferencji?

O. Opłata za udział w konferencji dotyczy wszystkich wydarzeń w ramach programu i nie ma możliwości obniżenia kwoty opłaty, jeśli uczestnik weźmie udział tylko w części konferencji.

P. Czy mogę przekazać moją rejestrację na AAC 2017 lub zakupiony pakiet innemu Konsultantowi albo osobie towarzyszącej?

O. Nie. Opłaconej rejestracji ani pakietu nie można przekazać innej osobie. Jeśli nie weźmiesz udziału w konferencji AAC 2017, poniesione przez Ciebie opłaty związane z rejestracją i pakietem przepadną.

P. Jakiej karty płatniczej mogę użyć?

O. Akceptujemy wyłącznie karty kredytowe lub debetowe: Visa, MasterCard i American Express. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na ulotce „Regulamin”.

P. Mój biznes Arbonne to spółka. W jaki sposób ja oraz mój partner biznesowy możemy zarejestrować się na konferencję AAC 2017?

O. Główna osoba kontaktowa spółki lub reprezentująca ją musi dokonać internetowej rejestracji i podać dane spółki w odpowiedniej zakładce. Zakładka ta będzie widoczna jedynie dla Konsultantów, których biznes Arbonne jest oficjalnie zarejestrowany jako spółka.

P. Czy podczas konferencji będą zapewnione usługi tłumacza?

O. Zapewnimy tłumaczenie symultaniczne wyłącznie z języka angielskiego na język polski podczas wystąpień gości z zagranicy.

P. Czy konferencja AAC 2017 będzie transmitowana na żywo?

O. Nie mamy tego w planach.

P. Czy organizator zapewni specjalne pomieszczenie dla dzieci?

O. W świecie Arbonne wartości rodzinne odgrywają kluczową rolę, prosimy jednak uwzględnić fakt, że konferencja AAC ma charakter biznesowy. W związku z tym Organizator nie zapewni specjalnego pomieszczenia do sprawowania opeki nad dziećmi.

P. Do kogo mogę kierować dodatkowe pytania?

O. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta Arbonne pod numer 00 800 141 0231.

Regulamin

REJESTRACJA I OPŁATY
OPŁATA REJESTRACYJNA DLA KONSULTANTA (NIEREFUNDOWANA) 57 zł
Wyłącznie dla Konsultantów. Osoby towarzyszące nie dokonują opłaty podczas rejestracji. Uiszczenie opłaty rejestracyjnej nie jest gwarancją rezerwacji miejsca – w tym celu należy dokonać opłaty za pakiet konferencyjny AAC 2017.

PAKIETY DLA KONSULTANTA
OPŁATA EARLY BIRD ZA UDZIAŁ W KONFERENCJI DLA KONSULTANTA 379 zł
Obowiązuje w terminie: 3–31 lipca 2017 roku.

OPŁATA ZA UDZIAŁ W KONFERENCJI DLA NOWEGO KONSULTANTA 329 zł
Dotyczy Nowego Konsultanta, który rozpoczął działalność 1 lipca 2017 roku lub później. Obowiązuje w ciągu pierwszych 30 dni od przystąpienia do Arbonne w roli Konsultanta. Rejestracji i opłaty należy dokonać w całości w terminie: 3 lipca – 22 września 2017 roku. Obowiązuje Regulamin.

OPŁATA STANDARDOWA ZA UDZIAŁ W KONFERENCJI DLA KONSULTANTA 499 zł
Rejestracji i opłaty należy dokonać w całości w terminie: 1 sierpnia – 22 września 2017 roku.

PAKIET DLA OSOBY TOWARZYSZĄCEJ
OPŁATA ZA UDZIAŁ W KONFERENCJI DLA OSOBY TOWARZYSZĄCEJ 379 zł
Obowiązuje w terminie: 3 lipca – 22 września 2017 roku. Obejmuje wstęp na wszystkie wydarzenia podczas konferencji. W charakterze osoby towarzyszącej nie można zarejestrować innego Konsultanta, a wyłącznie Klienta Preferencyjnego – bez wyjątków. Konsultant może zarejestrować nie więcej niż pięć osób towarzyszących.

ZASADY DOKONYWANIA PŁATNOŚCI
Wszyscy uczestnicy konferencji AAC 2017, w tym zarejestrowane osoby towarzyszące, muszą w całości dokonać odpowiedniej opłaty za udział w konferencji, aby zagwarantować sobie miejsce na AAC 2017. Opłat związanych z rejestracją i pakietami należy dokonać kartą kredytową lub debetową. Akceptujemy następujące karty: Visa, MasterCard oraz American Express.
Uwaga: transakcje Konsultantów z zagranicy (Stany Zjednoczone, Kanada, Australia, Nowa Zelandia, Tajwan, Wielka Brytania) zostaną zrealizowane według kursu walut ustalonego na dany dzień. Skontaktuj się ze swoim bankiem, aby uzyskać szczegółowe informacje.
W przypadku spółek partnerzy biznesowi dokonują takiej samej opłaty jak główny przedstawiciel spółki. Możliwość dokonania opłaty w ratach jest dostępna wyłącznie dla głównego przedstawiciela spółki. Pozostali członkowie spółki muszą uiścić należną kwotę w całości.

MIEJSCA
Miejsca przyznawane są według kolejności przybycia i rejestracji. Dotyczy to uczestników, którzy dokonali opłaty za udział w konferencji w całości. Informujemy, że w przypadku wyprzednia miejsc na to wydarzenie zapisy na liście oczekujących będą prowadzone według kolejności zgłoszeń. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta Arbonne pod numer 00.800.141.0231.

RATY
RATY: OPŁATA EARLY BIRD ZA UDZIAŁ W KONFERENCJI DLA KONSULTANTA
Pierwsza rata w wysokości 200 zł zostanie pobrana podczas rejestracji. Oferta obowiązuje do 31 lipca 2017 roku.
Druga rata w wysokości 179 zł zostanie pobrana automatycznie 18 sierpnia 2017 roku.

RATY: OPŁATA STANDARDOWA ZA UDZIAŁ W KONFERENCJI DLA KONSULTANTA
Pierwsza rata w wysokości 250 zł zostanie pobrana podczas rejestracji. Oferta obowiązuje w terminie: 1–31 sierpnia 2017 roku.
Druga rata w wysokości 249 zł zostanie pobrana automatycznie 20 września 2017 roku.

OBECNOŚĆ
Konsultanci muszą wziąć udział w konferencji AAC 2017 i zarejestrować się do 22 września. Aby otrzymać nagrodę lub wyróżnienie podczas uroczystości podsumowania osiągnięć, Konsultanci Arbonne muszą awansować na dany status najpóźniej do sierpnia 2017 roku. Promocje, które nastąpią po tym terminie, nie będą uznane w trakcie konferencji AAC 2017. Wszyscy uczestnicy muszą mieć ukończone 18 lat.

NIEOBECNOŚĆ
Konsultanci, którzy zapłacą za udział w konferencji, ale nie będą w niej uczestniczyć, powinni anulować swoją rejestrację i pakiety do 22 września 2017 roku. To samo dotyczy osób towarzyszących. Jeśli tego nie zrobią, zostaną uznani za „nieobecnych”. Uczestnicy, którzy anulują swoją rejestrację oraz „nieobecni” nie otrzymają materiałów szkoleniowych, rejestracyjnych ani żadnych innych artykułów przysługujących uczestnikom AAC 2017. „Nieobecni”, zarówno Konsultanci jak i osoby towarzyszące, nie otrzymają zwrotu pieniędzy za opłacone pakiety. Opłata rejestracyjna również nie jest refundowana.

POSTANOWIENIA OGÓLNE
Wszystkie wymogi kwalifikacyjne, warunki, nagrody oraz szczegóły w odniesieniu do konferencji AAC 2017 mogą ulec zmianie według uznania Arbonne. Każdy Konsultant, który według oceny Arbonne dopuścił się manipulacji lub oszustwa, złamał zasady obowiązujące w Arbonne albo zdobył premię lub prowizję w nieuczciwy sposób, może zostać zdyskwalifikowany w trybie natychmiastowym z otrzymania nagrody lub wyróżnienia podczas uroczystości podsumowania osiągnięć.

REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA
Ostateczny termin rezygnacji z uczestnictwa w konferencji AAC 2017 to 22 września 2017 roku. W terminie: 3 lipca – 22 września 2017 roku Konsultanci mogą anulować własne pakiety oraz pakiety osób towarzyszących, które nabyli przez stronę internetową konferencji (Wydarzenia > AAC 2017).
Konsultanci, którzy do 22 września 2017 roku anulują pakiety, swoje lub osób towarzyszących, otrzymają zwrot 80% poniesionej kwoty. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany z powrotem na kartę, której użyto podczas rejestracji. Nastąpi to w ciągu 3-4 tygodni po zakończeniu konferencji (czyli po 7 października 2017 roku). Konsultanci, którzy anulują pakiety po 22 września 2017 roku, nie otrzymają zwrotu opłaty za udział w konferencji. Opłata rejestracyjna jest nierefundowana.
Anulując własny pakiet, Konsultant anuluje również pakiet osób towarzyszących, jeśli je wcześniej zarejestrował.
Konsultant może jednak anulować pakiet osoby towarzyszącej bez konieczności rezygnacji z własnego pakietu.

Możliwość poprawienia jakości nie tylko swojego życia, ale i życia wielu ludzi dookoła.
Możliwość poprawienia nie tylko swojego życia, ale i życia wielu ludzi dookoła.